Thursday 30 October 2008

Medan jag bygger hemmabio;

Igår kväll blev jag inbjuden till min gode vän Erik för en filmkväll! Det blev något utöver det vanliga! Istället för film såg vi på en nedtankad föreställning med buktalaren "Jeff Dunham"! Det var första gången jag såg honom å gud vad jag skrattade! Klicka på länken under om ni vill se fler 10-minuters-klipp med detta humor-mirakel...

Jeff Dunham - Achmed the Dead Terrorist;




Länk med fler från Jeff Dunham: HÄR

Skickar även med en liten hårdare version av dockteater tipsat från Sven Larsson i Särna:

ED's Furry Fucking Guide To Metal!!!!;



Brorsonens tips:

Evolution of Dance;



Kompisen Tim uppträder inför webbkamera, å de gör han bra! Här är senaste låten;



Själv jobbar jag vidare med biostolarna! Hoppas vara klar på söndag!

No comments: