Thursday 22 May 2008

Högre nivåer och dricks

Ja, mitt liv just nu handlar mest om att höja ribban, håva in mer cash, träna mer och höja målsättningarna. Ska man dra nån nytta av det här samhället så gäller det ju att ligga på. Körde taxi i helgen. Nya personbästa på inkört belopp och nu har jag spräckt 5000 kr gränsen och med ett snitt på 10000 de båda nattpassen så kan man ju glatt inkassera några finfina tusingar i slutet av juni. Närmare bestämt 4 stycken. Dricksen* på 1800(!) får jag direkt i fickan. Återigen, med risk för att vara tjatig, det är ett grymt bra extraknäck att köra taxi och kul har jag också! Extra roligt att köra natt då man får träffa så mycket jämnårigt partyfolk och såklart även tjänar mer.

"Pengar rullar in som det ska, det går bra nu,
Grabbarna är med när jag drar, för det går bra nu,
Släng upp en hand om du känner det, går bra nu,
Det går bra nu, kompis, det går bra nu"

*http://sv.wikipedia.org/wiki/Dricks

No comments: