Tuesday 2 December 2008

Thailandsresan på karta


Visa större karta

Karta på och hur jag genomförde min Thailandsresa. Zooma in och ut bäst du vill, men ett tips är ju sen att du klickar upp den större kartan om du är mer nyfiken på att se just detta i detalj. Du kan själv välja om du vill se kartbild eller satellit-bild. Klicka lite så fattar du snabbt.

Kommer ytterligare inlägg inom kort. 360 bilder från min kamera ligger ute på min sedvanliga lagringsplats för fotografier! Även Rachel har lagt upp sina bilder. Länk dit har du här eller genom att klicka på album-omslaget nedan. Har även köpt rättigheterna till en hel drös med undervattensbilder som även dem kommer läggas ut i mitt privata album samt här på bloggen! "Jag ska bara..."
Thailand

2 comments:

Anonymous said...

bra coolt med rutten på sån karta! jag gjorde nästan samma resa på vägen hem från "down under" men åt motsatt håll...

Malin said...

Skoj att läsa. Åk till norra Thailand o Chiang Mai nästa gång om ni vill ha mer äventyr. Downhill mountainbike från Doi Suthep är sjukt kul.. :) /M