Sunday 30 November 2008

Hemma i Sverige igen!

Allt väl med mig! Jag klarade mig utan några större komplikationer från upprors-konflikten studenterna och thailändska regeringen emellan. Hade faktiskt en riktigt behaglig 11 timmars-resa hem! "Borta bra men hemma bäst" kan man undra...? Nja, jag hade faktiskt kunnat tänka mig att stanna några veckor till i varma goa Thailand! De 2 veckorna gick på tok för fort....som vanligt, när man är på efterlängtad kvalitativ semester...

Då var man helt tydligt tillbaka i ett grå-regnigt Sverige. 5 grader snålblåst när man klev ut från Landvetter-terminalen och tog de kalla stegen till flygbussen. En flygbuss som billigast möjligt tar mig de 2 milen in till mitt älskade Göteborg. Tur att det är billigt för jag har absolut inga pengar kvar nu. Steg precis in innanför för dörren till lägenheten, hade hur mycket post som helst framför fötterna, vill bara slänga mig i sängen efter den låga resan, men har ett par saker jag vill ta tag i först... lite räkningar (ajdå), telefonsamtal och annat organiserat kaos...
Fortsättning följer med blogginlägg från Thailand inom kort...

1 comment:

Anonymous said...

väntar med spänning på nästa blogginlägg!!