Saturday 20 December 2008

Julhelg i London

Hey ho, here we go!
Ska bli gött med 13 grader halvklart, istället för 5 grader snålblåst och regn som det är nu i Göteborg...
I'M GOING WEST!

  • Jag flyger med Ryanair in och ut från London.
  • Tar mig in till London med Stansted Express och Underground.
  • Bor 2 nätter på Piccadilly Backpackers.
  • Morgonjogg i Hyde Park...eventuellt med Google-karta i handen.
  • Frukostbuffé nånstans...
  • Ströva runt på förmiddagen på t.ex. Oxford street.
  • Träffa Emanuel som kommer med lunchflyget från Skavsta.
  • Se på PL-matchen mellan Arsenal-Liverpool! Kickoff 4 pm.
  • Trevlig utekväll på okänt hak.
  • Flyga vidare till min Rachel i Schweiz på morgonen efter!
Se karta för dig som är orienteringsnörd (och kräver kart-kontroll) eller till dig som bara är allmänt nyfiken på att se vilka platser jag ska till. Det går att zooma in och ut genom + och - knapparna! Klicka på kartnålar för att läsa platsinformation.. Missa inte morgonjogg-ol-alternativet i Hyde Park!



Kommentera gärna in tips om ni har något i bakfickan! Nog för att jag är berest, men i London har jag mycket kvar att utforska!

3 comments:

Anonymous said...

whhaaa! london, din satans lyxlirare! å arsenal-match...mmm.........."Victory through harmony!!"

Karl Tiselius said...

HaHa, Johan!! Hur går det på masterutbildningen!? Skrev ni nån tenta nu?
Oooouu yeah, klart man håller på the Gunners nu imorgon!!

Anonymous said...

nope! inga tentor..bara feta case... men skit i skolan nu. det gör jag.. :-)
ses 2009!!