Friday 5 September 2008

Träningsbiten

Ja, det var ju det här med mitt liv som elitorienterare också. Som ni kanske förstår efter att ha läst tidigare inlägg har jag sjunkit som en sten sen i våras. Konditionen är låg och motivationen lika så på kort sikt. Men på lång sikt har jag klara mål om att bli bättre tränad och höja reseultatnivåerna på tävling.
För att hålla lite koll på mig själv och även enkelt nå ut till andra med min träningshistorik, inte minst min tränare i klubben, Ola Jodal, använder jag mig av träningsnarkoman-portalen "Attackpoint.org". Min profil visar förhoppningsvis de senaste dagarnas aktiviteter och du kan även luska runt fritt i portalen därifrån. Självklart vill jag ju bli bättre som sagt och i och med att offentliggöra detta träningsmedium sätter jag ökad press på mig själv att inte bara hålla min profil uppdaterad utan självklart först hela mig i trim.

No comments: