Monday 1 September 2008

27 av 31 & skolstart!

Ja, det blev riktigt många dagars taxijobb under augusti månad. Planerade in 24 dagar i förtid, men valde att lägga in några extra de sista veckorna istället för att vara ledig. Bra tajming med vädret måste jag säga! Juli var ju kanon, men absolut inte augusti. Vart väldigt intensivt jobb som ni förstår, men så var det ju mitt sommarjobb också och man ska ha i tankarna att jag var ledig nästan hela juni och inte minst just "soliga" juli!

Nu blir jag student igen. Kommer nu sätta mig vid skolbänken igen om c:a en timme och entusiastiskt stirra läraren i ögonen och tänka "ge mig undervisning"!! Första kurserna jag läser nu i min comeback är Fysik och Statistik! För att ge er alla klarhet i vad jag nu är för sorts student så är det andra året på Chalmers. Programmet heter Industriell ekonomi och detta programmet började jag 2004, men hoppade av både en och två gånger. Nu är det tredje gången gillt som man säger och håll en tumme för mig eller ge mig en rejäl lyckospark i arslet. Jag kommer behöva det.

No comments: