Friday 5 September 2008

Thunder-mania!!


Haha, jag kan knappt sluta skratta efter att ha lyssnat nonstop på SR-humorprogrammet "Mammas nya kille". En klar favorit är ju dalmasen Thunder som ju bara är för mycket!!
Lyssna själv på avsnitt i SR-arkivet!

Thunder

Eller varför inte på hela avsnitt från humorprogrammet "Mammas nya kille" där Thunder ju är med och intervjuas:

Mammas nya kille

Självklart finns det mycket annat kvalitativt och bra att lyssna på så skicka gärna en kommentar å säg vad just du gillar att lyssna eller titta på på internet!

En till favorit jag har när musiksuget sätter in är självklart att låta P3 Svea's webbradiosändning stå på nonstop. Den ligger som Gadget i min sidpanel i Windows Vista för er som fattar vinken..

3 comments:

Anonymous said...

HAHAhohohihi! De va mä en redig dalmas i högtalarna. Mer tips om legendarer som dessa önskas. TaCk!

Anonymous said...

Jag brukar se på http://www.bestofyoutube.com/
Ibland får man se riktig bra grejer. Gillar annars den med Lars Berger på Youtube.

Karl Tiselius said...

oo, kanon! jag ska kika på den länken! Låter som nått som borde finnas...så man slipper leta efter de bra klippen på Youtube själv! Tack du!