Thursday 18 September 2008

Fotografi- & bildbomb!

Nu ligger det otroooligt mycket nya fotoalbum ute på min Picasawebb!!

Detta bara måste ni kolla in och ni gör det enklast genom att klicka på länken nedan:


Bilderna är alltifrån gamla till riktigt nya faktiskt och de är tagna med både mobilkameror och min nya fynd till digitala systemkamera (Canon EOS 450D).

Självklart kvarstår målet att skriva bild-innehållsrika blogginlägg även i fortsättningen, men nu fick jag äntligen "tummen ur" och laddade upp massa bilder från hårddisken! Jag tycker du som läser detta ska göra detsamma! Sitt inte där hemma och tryck på bilderna. Jag kan tycka att det är helt okej om du väljer att skriva ut bilderna och prydligt sätter in dem i fotoalbum (det planerar jag själv att göra med en hel del av bilderna), men då vill det till att du bjuder hem mig så jag får se på dem också!

Länge leve fotografier å ta mig tusan: Säger de inte mer än 1000 ord ändå? Se bara digitala fotoalbumet från Rachel och min senaste vecka tillsammans. Kan lugnt luta mig tillbaka i belåtenhet å låta bildserierna få tala för sig själv istället för att blogga massa skryt om hur glatt vi hade det ihop här i Göteborg;

Kika in det albumet här å passa på att spana in andra album du kan tänkas vara intresserad av att bläddra igenom! Finns en hel del nytt nu. Bara att "plocka ner från hyllan å bläddra igenom från pärm till pärm".

Vad tycker du om bilderna? Vilken sorts bilder gillar du mest? Vad tycker du jag kan bli bättre på och vad har du själv för länk till dina bilder på nätet!
Kommentera som vanligt gärna här under så får vi alla reda på vad du har att tycka till om och/eller dela med dig av! Vi SES!

2 comments:

Anonymous said...

ojoj, fina bilder! var ju några 1000 att kolla igenom. blir ju riktigt avundsjuk på dig som du flänger omkring! vad är det för kamera du har? måste vara nån värsting?

Karl Tiselius said...

Tyenna Hasse! Så du hittade in till slut =)
Är nöjd ägare av en Canon EOS 450D. 12,2 Mpix så minsta lilla ögonfrans som ligger snett går att urskilja. Lite stor å tung är den, men jag planerar att styrketräna i höst så jag orkar ha med den på mina resor framöver också!