Monday 15 September 2008

Facebook!!



Visst finns jag på Facebook också, se här:
http://sv-se.new.facebook.com/people/Karl_Tiselius/571435259

...men frågan jag ställer mig är: Hur länge kommer Facebook finnas kvar. Folk orkar väl inte med en sån sida hur länge som helst? Blir det lite för mycket information om andra och kommer man inte lite onödigt nära varann ibland? Hur länge tror du du kommer orka med Facebook? Svara gärna på frågan i vänsterspalten (borttagen) och kommentera gärna fritt här under...

4 comments:

Anonymous said...

Kul att läsa men hur sjutton hinner du skriva?

Karl Tiselius said...

oooh, gött att höra att du tycker det är kul att läsa, men jag går faktiskt å beklagar mig själv för att jag (anser mig) inte hinner skriva nått.. mina blogginlägg har nu tidigare kommit i stötar, vilket jag inte är så nöjd med heller. Det är lite så jag funkat: rätt vad det är har jag tid över och kan prioritera nått annat än skolan (eller tidigare orienteringen), men nu har jag som du kan läsa dig till flickvän (sen ett drygt halvår tillbaka) och har dessutom några till (...tiotal) saker som ligger på "att göra listan", så det lär dröja innan jag kan skriva lika mycket och smaskigt som för nån vecka sen. Taktiken just nu för att enklare kunna mixa bilder med text är att smidigt ladda upp bra och roliga foton/bilder, å helt enkelt infoga önskade bilder i bloggen.
Förra året vid den här tiden gick jag på Chalmers och Kalmar och började taxi-utbildning samtidigt som jag satsade hårdare än tidgare på orientering.
Slutsats: Det går (nog) att hinna med allt, om man vill... å jag vill ju skriva av mig allt kul och av värde som händer i livet och allt annat också egentligen. Välkommen tillbaka mr eller miss anonym!

Karl Tiselius said...

Liten parentes:
Med "att ladda upp bilder" syftar jag på det webbalbum som heter Picasa och är kopplat till det här blogghotellet från "Google".
Adress dit:
http://picasaweb.google.com/karltiselius/

Karl Tiselius said...

"Lunarstorm för vuxna" säger vissa angående Facebook...läste det senast på Emanuels blogg, men håller inte riktigt med där. Alla som inte orkar/kan eller vill blogga har här en möjlighet att lägga delar av sitt liv på internet på ett behagligt sätt. Vad säger ni andra? Ser att fler röstat i högerkolumnen! Kul! Jag surfar i alla fall vidare på Facebook också tills vidare!