Sunday 11 November 2007

Vuxenpoäng

I Falun är det snö och kall kall vinter! Jag är så glad att jag åkte upp hit och tänker stanna här några dagar till! Idag har jag och farsan haft lite kvalitetstid tillsammans. Gissa vad vi gjorde? Jo, bytte till vinterdäck på bil och husvagn! Vuxenpoäng? Har funderat mycket på hur jag ska orka med att blogga. Kan varna er läsare, som har förhoppning om att jag kommer sitta och blogga varje dag, att jag nog får tufft att hinna med detta. Kanske blir ett inlägg i veckan ibland, men då kanske desto mer och betydligt mer inspirerat. Vi får se vad det blir av detta. Har inte nämnt det tidigare heller men ni får gärna höra av er med kommentarer och annat skoj, vilket man brukar kunna på bloggar. Jag ät tacksam för all kritik och eventuella hälsningar! Nu har jag förhoppningsvis klarat mina 2 första kurser i utbildningen (Webbteknisk introduktion samt Människa Data-Interaktion) och går direkt över till två nya spännande kurser! Grafiska tillämpningar (Photoshop och Flash) samt Programmering med C#! Så någon vecka in i 2008 har jag förhoppningsvis tagit mina 30 första högskolepoäng i webbprogrammering! Det går stadigt framåt!

No comments: