Saturday 4 April 2009

Ny portal är min senaste uppdatering

En uppdatering är nånting nytt som förhoppningsvis leder till någonting bättre. Vad är det då jag nu gjort? Jo, jag har skapat en digital kartpärm, bestämt mig för att fortsätta med min blogg lite till och sorterat och laddat upp massor av bilder från min dator. Kanske finns du med på någon bild? Blivit omnämnd i bloggen? Eller har du kanske sprungit samma tävling som jag?

Jag har försökt bunta ihop allt detta till en portal-adress där man sen kan ta vilket vägval man vill om man är nyfiken på det livet jag lever. Adressen är:

karltiselius.se

Klickar du dig vidare därifrån hittar du; tillbaka hit, till fotogalleriet på mitt PicasaWeb-galleri, till lägenheten, projektet "Biostolar plus stjärnhimmel" och min digitala kartpärm

Skönt att ha fått tummen ur och fått till det som man vill...i stort. Självklart kommer ändringar och finjusteringar göras i framtiden. Tråkigt vore det annars... Nu ska jag lägga in fotokommentarer så folk fattar vad bilderna kommer i från och varför de tagits...

No comments: