Monday 20 April 2009

Lägesrapport

Flickvännen flög precis hem till Zürich... Slut på det roliga?
Nja, jag försöker hålla humöret uppe genom att knapra chips och kolla igenom Bourne-filmerna. Helt klart en favorit-triologi. En annan triologi som plöjs igenom i skrivandets stund är ju Stieg Larssons Millenium. Så sjukt spännande.


På tal om sjukt så drog jag och många andra (gissar jag) på sig rejäla förkylningar efter tiomila-helgen. Det var några minusgrader under herrstafetten och jag själv kände av detta då jag tillbringade några timmar i sovsäck under bar himmel... *hur kunde jag glömma min vinterjacka?*

Själv sprang jag ju 5:e sträckan och stack iväg mot startpunkten strax efter kl. 3 på natten. Strax innan 4 kom jag tillbaka och kunde då konstatera att jag fört upp laget 8 platser i alla fall. Sprang först säkert, sen fegt, sen som en junior... Med det sistnämnda menas att jag sprang fort och fel tyvärr...

(Klicka på bilden för att se mina vägval på min sträcka)

Efter helgen har jag sovit sålt mitt Xbox 360 Elite (som jag aldrig spelat på typ) och nu senast vinkat hejdå till min söta flicka.
Det kommer en morgondag och så vidare...

No comments: