Wednesday 12 March 2008

Taxi + OL = Guld värt!

Prispallen i herrklassen, GMOK högst upp!
Nöjda GMOK'are högst upp på prispallen! Seger i stafett-premiären!

Lustig läsning i Hallandsposten:
http://www.hallandsposten.se/artikel.asp?oid=303399


För övrigt rullar det på med för mycket arbete, för lite sömn, för mycket känslor och framförallt för lite träning. Men det ska det bli ändring på! Till helgen åker jag på träningsläger med klubben i Falkenberg. Då är det färdigåkt med taxin på ett tag och dessutom hoppas jag hunnit arbeta igenom lite tankar och funderingar på vad jag vill och varför.
Idag gjorde jag Fisk- och skaldjursoppa, då jag hade ansvaret för matlagningen efter klubbträningen. Lovade att delge receptet och det kommer ut här inom kort tillsammans med mycket annat skoj, men nu ska jag lyda min goda syster Evas råd och säga gonatt och visa resultat på självkänsla; Gonatt!

No comments: